niedziela, 23 sierpnia 2015

Powracam i przepraszam

Hej! Dzień dobry...tu Miriam...ktoś tęsknił?...ktoś mnie jeszcze pamięta? Nie? No trudno.
Chciałabym was bardzo, ale to bardzo przeprosić za brak postów. No ale najpierw były sumatywy, a potem wakacje i wyjazdy, czyli brak komputera, internetu albo w ogóle prądu. Do tego brak weny i aż wstyd się przyznać, ale też lenistwo. Niemniej nowy rozdział jest już napisany w moim magicznym zeszyciku i zostanie wstawiony już dzisiaj.
A tak bardziej ogólnie to postaram się wstawiać rozdział najrzadziej raz w tygodniu. Może mi się to nie udać, ale będę się starać.
Mam nadzieję, że ktoś tu powróci żeby czytać moje wypociny. Zdaję sobie sprawę, że moje umiejętności literackie pozostawiają wiele do życzenia.
Jeszcze raz bardzo was przepraszam...:( Nie bijcie (dobra wiem, że wszyscy mają w dupie czy napisałam coś czy nie).

Ok...tak więc dla wytrwałych, którzy przeczytali całość (czyli zapewne dla nikogo) łapcie mojego maila, gdyby ktoś, coś ode mnie chciał. Na przykład zamówić jakieś opowiadanie, podsunąć jakiś pomysł do historii, zaproponować jakąś postać, wyżyć się na mnie albo z nudów pogadać...no whatever :)

miriambloging@gmail.com
Ambitnie wiem :D

No i to by było na tyle :) Wyczekujcie dzisiaj rozdziału

Kocham i przepraszam
Miriam <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz